Saturday, June 5, 2010

* i Forgot *

May i know what's the date for today?

I was counting down my 20th birthday

but stopped.


Because i doesn't know what's the date already.




Something happened to US today.

it's just too funny for me to remember it here.


But i gotta change my language back to mandarin thou.



对啦!

话说,今天在学校的Parking

我的车泊得离BLOCK近些

于是我的傻老婆要我载他过去她的车




上车放了报纸

开了引擎 红上车

他一上车很顺手的拿了车后的记事本

问我能不能给他一本


回答他后 继续问蓝色的记事本是不是跟她手上的一样


傻老婆伸手去拿 拆开看

我继续驾车中 BREK过路礅(dun)



然后红问我 我要拿一本 选了给他另一本

我说随便 叫他选他喜欢的


他兴高采烈说YEAH~~~~



到了第三个礅,忽然傻老婆喊


:“啊!我的车!!!”



我傻掉!!!!


我看到傻老婆的表情真的超好笑


结果只能U TURN回去。



See, i forget everything. xD

And let me do a record here.



I went to Time Square with Clover teo -傻老婆

Bought a singlet from FOS, but left out the tank.


I bloody want to get a tank!!!!!

Ate asam laksa at Pudu.




See when will be the next day i go down to the town.

Surely i will forget! XP

No comments: